+13!

Utsläppt från sjukan efter "kaka"-turerna till riktigt underbart vårväder! Spöregn imorse när jag for till jobbet men nu står altandörren öppen och katterna går ut och in och bara njuter. Liksom matte. Sol, sol, sol!

Lampbyte på bilen avklarat, älskar att kunna se hjälplös ut emellanåt och "en stor stark karl" hjälper till. Fast jag har faktiskt åsikten att om de har mage att ta 150 spänn för en glödlampa - då kan de faktiskt montera den!

 Promenad avklarad. Nu lite tvättvikning, dammsugning och middag (som står klar på en tallrik i kylen). Sen blir det bara soffa. Trots att arbetspassen varit fullt hanterbara och rent av trevliga så är jag sliten, jobbat åtta av nio dagar och det väntar mer....

Kan unna mig lite vila också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0