Bikini-premiär!

Hittade en bikini men det var inte den som användes, tog en gammal, udda. Men jag har grävt plinthål i bikini idag!

Härliga underbara vår! Som nästan är som sommar.

Mindre härligt var det att gräva själva plinthålen. Det stenigaste stället i hela trädgården verkar vara pricis där jag ska ha mina nya spaljeer. Otur.

Lite glad ändå att det är klart med bara lite blodiga blessyrer. (Stötte på en del vassa plåtbitar, skar mig en del... Arbetshandskar är för fegisar.)
Men det kunde ha varit värre. Ryktet säger att det ligger en gammal bil nergrävd någonstans däruppe.

Och klonkar spaden i den - ja då är det nog lka bra att planera om det som var tänkt att grävas ner just där!

Men inlägget handlar förstås om det stora att min vintervita kropp fått gå en stund i bikini, och det är inte ens maj än.
Tur att vi bor som vi gör så jag inte bländade någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0