En händelserik förmiddag

Promenaden ja. Tog på mig både mina egna + Martins vikter och drog iväg. Borde inte ha tagit några vikter på fötterna än...  Regnet uteblev men ganska precis halvvägs sträckte jag någon muskel i ljumsken. Helvetsont gjorde det.  Stod så smått förtvivlad utefter vägen och funderade på hur jag skulle ta mig hem igen.

Tog av fotvikterna och böjade sakta fortsätta min promenad, men något powerwalk tempo kan vi ju inte kalla det. Dessutom hade jag nu duktigt med vikter i händerna så nu är mina biceps rätt slitna, hahaha.

Värken har dock släppt, så jag fortsatt med lite krattning här hemma. Städade sedan bilen *skräll* och har till och med skurat mattorna i badkaret. Hoppas nu besiktningsmannen kommer bli vänligt inställd till mig och min bil på fredag. Som extra säkerhet har jag även lagt in en ny Cotton-clean wonderbaum....

I bilen hittade jag Lovis andra stora barnstol. Den ska bort. Så nu tvättas överdraget och sen ska det bli ett tillskott i semesterkassan.

Vill ingalunda ha det här tempot hela dagen så nu är det bara att hoppas att kvällen blir lugn och fridfull på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0