Hälja!

Blev snuvad på en semesterdag som inte var tänkt men ändå önskad. Nåväl. Arbetsdagen (helgen) är färdigarbetad.
Hemma fanns familjen som längtat hem och kom ett dygn i förtid. Så de tvättar, packar upp och har sig.

Själv drog jag på mig trädgårdskläderna och gjorde ett snabbvarv i trädgården, kan inte motstå! Men det blåser för mycket för att vara njutbart. Men det som blev gjort är gjort!

Nu blir det kebab och lite vin med kärleken. Dom är hemma och huset sjuder av liv och oljud, lycka!!

Kommentarer
Postat av: K

Nästa gång de åker kan de väl ta med min familj?? Hehe. Jag skippar gärna fjällen...en långhelg ensam hemma däremot vore grejjt. :)

2011-04-10 @ 15:40:29
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0