Istället för

Ja, familjen kommer att lägga stora slantar på liftkort den här veckan. Så jag unnade mig en Pilatesboll idag. Som jag ska ha framför datorn och TV´n.
Kommer bli grymt stark och balanserad i överkroppen och om någon vecka gå/sitta/stå rak i ryggen som en fura. Det är planen, men sanningen blir säkert att den blir en jättekul leksak till Lovis. Men då blir den inte bara liggandes i alla fall och det är ju positivt!



Så här ska jag se på TV framöver. Knacka gärna innan ni går in hos oss i fortsättningen.... Hehehe....

Wii, nu vill jag hem och blåsa upp den! Men jag ska vänta till imorgon, för i skumt ljus i garaget kanske jag inte ser när jag blåst upp den klart och då kanske den smäller? Det går lite fort ibland med kompressor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0