Kör så det ryker!

Nu ska jag hoppa ut och måla lite husvägg. En rolig syssla när det är slamfärg på huset, bara blaska på nytt. Passar mig perfekt, omedelbara, bra resultat gillar jag.

Sen blir det väl några timmar i vedhögen, ska smörja ryggen med solskydd, den har kliat inatt efter nästan en hel dag i solen igår.

Ikväll ska det eldas skräphög. Sista dagen att göra sig av med den innan det blir totalt eldningsförbud. Lovis kommer uppskatta brasan väldigt mycket, hon har en liten pyroman i sig, precis som sin mor.

Ha en underbar valborg alla.

Till min stora förtjusning vill ingen av mina tonåringar ner till "Den Stora Brasan", således slipper jag gå och spana efter stupfulla ungdomar som ev är mina.

Tack ungar, jag älskar er!  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0