Mini-helg

Tjo, inget arbete förrän på söndag!

Flexat hem tidigt (JÄTTE-tidigt, lycka!), köpt nya joggingskor (snygga), helgmat, marinerar nu kött. Har även ringt en försummad vän och förbereder mig nu för att hämta Lovisen på dagis.

Nu blir det fredagsmys så det står härliga till.

Jag har dessutom papper på att jag är fullt frisk (skrivet av en riktig doktor), det är det banne mig inte många som har!
Vad det än var så var det inget som ledde till graven. Det får man väl lov att fira lite extra?

Kommentarer
Postat av: K ♥

Ett papper på att man är frisk skulle vem som helst bli glad över - hurra! :) Skorna ser finfina ut, jag planerar att införskaffa ett par själv när det blir dags att försöka få bort alla dessa kilon...voj voj. ;)

2011-04-02 @ 09:56:52
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0