Hälften

Och litte te!

Den här veckan dånar fram som ett godståg. Tur det, jag som var lite bekymrad i måndags för hur det skulle gå med min "raka" vecka.

Nu är det bara två arbetsdagar kvar, ett litet kalas (kanske inte litet men det är små människor som gästar oss), sen är det hälja igen.

Jag har kommit ihåg Lovis frukt varje dag, ponnyridningen är avklarad och jag är taggad till tusen på jobbet. Har som mål att rädda en själ denna veckan, en själ som i många år varit begravd i kemi.

Inget dåligt mål, men taggad som jag är ska jag nog lyckas! Så jag ser fram emot min arbetsdag imorgon. Om jag så ska sitta och läsa socialtjänstlagen innantill för att få min vilja igenom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0