Lite sotis....

Martin är mycket glad för min naturupplevelse imorse, bara en aning avundsjuk att han inte fick se den fina hjorten.

Han har snott mina bilder och sprider dem nu som en löpeld. Att de är suddiga spelar ingen roll. Jag är tydligen den enda som fångat någon av dessa djur på bild här i området!
(Vilken är mycket anmärkningsvärt eftersom jag:1, Aldrig har med kamera/mobil någonstans 2, Om jag nu har det glömmer bort att använda dessa prylar, även på skolavslutningar mm).

Mallig är jag!
Jag hade inte de bästa förutsättningarna att få en bra bild. Knappt gryningsljus (05:45), springande djur och rullande bil. De få ögonblick vi båda var stilla var inte kameran i fas.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0