Något nytt

Det är spännande det här med tjejfester med aktivitet. Man får tillfällen att göra sånt man aldrig hade tänkt göra på egen hand. Fast roliga/välbehövliga tips.

Igår satt vi på Cut in kitchen med varsitt vinglas i handen och fick handfasta råd hur man får till en garderob.

Att den ska innehålla en svart kavaj och ett par svarta pumps med klack, punkt slut. Likaså en figursydd vit skjorta och en svart klänning, klassisk som kan bäras om och om igen.
Om detta fanns i garderoben blev vi försäkrade om att vi alltid skulle ha något att sätta på oss vid varje tillfälle - visst känns det lite häftigt?!
Inga mer "Jag har inget att sätta på mig" ångestattacker. Okey för mig.

Vi fick även lite råd om hur man matchar smycken, skarfar, bälten osv. Jag gör ofta fel inser jag nu. Bara genom att lägga scarfen på olika sätt förändrades hela utstyrseln.

Har lite shopping framför mig inser jag för alla dessa viktiga nyckelplagg saknas i min garderob. Alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0