Sista dagen

Imorgon blir det arbete. Känns faktiskt helt i sin ordning. Om min föräldrledighet går igenom nästa helg vill säga annars sitter jag lite på "pottkanten" som man säger.

I går var det årets kalas i ladan tvärs över gärdena. Liveband, bar och en himlans massa roligt folk. Ingen chaufför behövde vi heller, gångavstånd! Trevligt.

Nu gäller det bara att få bort resterna av ett rejält kalas från ansiktet så jag ser respektabel ut på dopet i eftermiddag. Det står på inbjudan att det är champange och mingel men jag tar nog det samma som barnen i glaset idag.....

Och lite mer kaffe nu.

Kommentarer
Postat av: Linda

Själv återgår man till lunken på tisdag.. Känns lite surt då gubben har en vecka till...

Ha en fin dag

2011-08-14 @ 10:59:14
URL: http://mylifemymove.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0