Mmmmm...

Lovis och jag har jobbat sida vid sida hela eftermiddagen utan en arg ton från någon av oss på hela tiden! Otroligt vad julen kan göra med människor, hahaha!

Riktigt mysigt och härligt har vi haft, nästan som på tv när kungafamiljen gör korv. Helt sant, jag är inte ironisk!



Bounty, nöttoppar och peppakaks-bollar.

Resten är uppmärkt och infryst för senare tillfällen när jag ingalunda kommer hinna pyssla i den frid som idag har rådit här hemma....



Passar på att visa upp min farstu-kvist, i år är julen vit (färgmässigt tro inget annat!) i vår stuga.



Linn och jag hittade värsta stora, glittrande kotten på skyltsöndagen - den var det enda vi handlade.



Och på vedspisen lyser det så fint på kvällen på fatet med den rosa hyacinten och den snart röda amaryllisen i bakgrunden (båda gåvor).

Jo, julen är på väg och de första snöflingorna har Lovis till sin stora glädje sett idag. Jag glädjer mig mycket över att det verkar som att det redan snöat klart.

Kommentarer
Postat av: Therese

Åhh så fint! Skulle nästan vilja gå en blogg-rundtur i ditt hus. Du skriver så att man får känslan av att du verkligen trivs i ditt hem och då blir man nyfiken på bilder :-)

2011-12-12 @ 20:46:50
URL: http://theresemedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0