Vad kommer det bli?

Klockan är tio och jag är redan på dåligt humör.

Pga:

* Skattemyndigheten har betalat ut min återbäring - nu behåller min bank dom i några dagar . Irriterande eftersom det är precis idag jag har en date med maken på stan och ska ordna JULKLAPPARNA!

* Snö- Enorma, stora snöflingor vräker ner utanför. Imorse slaskade det = min gård är täckt av äcklig, blöt snö.



Härom dagen blåste en stor gren ner, det är den som ligger till vänster i bild och skräpar. KOmmer väl ligga där tills det är dax att tända majbrasan.

Dax att ordna till sig och åka till stan. Åh vad roligt! (Ironi)

Fö är halva min bild när jag skriver inlägg under reklampelaren till höger. Dvs jag serbaa hälften. Någon som vet hur jag lyckats få det så och ffa - hur återställer jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0