Fjortis

Firas i dagarna tre. Igår var det vänner, idag var det friska släktingar och imorgon vill hon ha våra paket. Samt i slalombacken ha en korvspecial med grillkrydda på moset.

Skönt att det fortfarande går att förstå flickan - jag menar - hur gott är det inte med korvspecial? (Om man nu tillåter sig att äta bröd och mos).

Ja, då var tiden här när vi får en egen fjortis här hemma. Tänk vidare, om fyra år är hon myndig. Det är ju snart!

Och om två år ska hon ut på vägarna och övningsköra. Känns som imorgon plötsligt. Att tiden rusar är sant. Förstår inte hur det kan gå så fort ändå att få så stora barn.
Och hon kommer bli en fantastisk vuxen, det vet jag redan nu. Omtänksam, ödmjuk och har redan viktiga grundläggande principer på plats.

Jag är en stolt mor till min Julia!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0