Fynd!

Måste bara delge er, jag hann handla före arbetet!

En söt liten topp till firmafesten på fredag, en klänning till middagen i Göteborg nästa helg, ett litet gulligt nattlinne som jag velat äga en evighet samt en liten vårtopp.

Allt rymdes inom presentkortet jag fick av Martin i julklapp, fick fyra kronor tillbaka, inte illa! Var rädd att jag skulle spränga mig med några hundringar men jag tänkte smart. Inte handla sånt jag tror jag ska använda. För det blir ju aldrig så att de plaggen kommer fram.

Gammal, vis och jäkligt nöjd! På nätet 60euro, på Bergvik 400 spänn. Bingo igen.



Klänningen till Göteborgsfesten - jag gillar den! Fast den där trasan runt halsen struntar jag nog i!

Kommentarer
Postat av: Maria Stenlund

Jättesnygg klänning! Vilket fynd du gjort! Hoppas att du får det riktigt roligt:)

2011-01-26 @ 21:59:37
Postat av: Linda

Klänningen var gör snygg! Skulle oxå hoppa trasan om jag var du.

2011-01-27 @ 08:35:47
URL: http://mylifemymove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0