Halva livet

15 januari 1993 blev jag och Martin tillsammans. Det är arton år sen det. 

En dam ska inte prata om sin ålder men det är faktiskt så att Martin varit mitt livs kärlek i precis halva mitt liv. Jag kan bara prata för mig och jag hoppas förstås att vi dubblar de här åren några gånger till!

Dom närmaste åren vill jag med Martin se våra flickor växa upp. Sen kanske vi kan se lite av världen ihop innan vi slår oss ner på farstukvisten med katten i knät. Jag tycker om tanken på att vi ska åldras tillsammans....




Kommentarer
Postat av: Maria Stenlund

Härligt! Jag och Christer träffades på nyårsnatten 1995 som blev 1996:)Heja kärleken <3 <3 <3

2011-01-15 @ 15:33:21
Postat av: Linda

Hoppas ni haft en fin dag tillsammans!

2011-01-15 @ 22:05:04
URL: http://mylifemymove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0