Nam-nam!

God fredag-kväll på er allihop, här är vi barnlediga! (Lovis har grinat sig till att få sova i farmors loftsäng).

Så de stora tjejerna och jag har avnjutit en vuxen och mycket god middag. Kam-ben (tjockare revbensspjäll), god sås, tsatziki, bröd (bakat på pofiber) och ost.
Ringde Martin och frågade vilket vin jag kunde ta. När han hörde menyn tillät han mig att ta Pinot Noir flaskan som stod i dyrhörnet.....



Är så mätt att jag känner tacksamhet över att min hemgjorda glass ska stå i 2 timmar till i frysen.... (LCHF glass. Jag och Linn provsmakade lite innan vi slängde in den i frysen - den blir kanongod!). Börjar få en gedigen meny att välja i!

Kommentarer
Postat av: Madelene

MEN släng ut ett recept då kvinna!!!

2011-01-21 @ 23:01:44
URL: http://maddy81.blogg.se/
Postat av: Madelene

MEN släng ut ett recept då kvinna!!!

2011-01-21 @ 23:02:03
URL: http://maddy81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0