Nu är vi trötta

Badat hela dagen. Åkte vattenrutchkana med ungarna så de blev mäkta imponerade.

När jag skulle lämna Martin vid bordet fick jag en hint om var på min kropp han tittar när han utbrast:

- Hjärtat, du har hål i bikinitrosorna där bak!

Jag hade alltså bränt stora hål i brallan när jag skulle åka ihop med barnen och ge dem en åktur de aldrig skulle glömma (jag kan det där med vattenkana, tro mig!).
Inte mindre än fem barn åkte med mig och tyckte jag var hur cool som helst. Ska jag leva på länge!

Men min fina blåa Panos är ett minne blott. Skrot. Måste köpa en ny (synd..?).

Väl hemkomna sattes tvättmaskin igång, två barn topp-klipptes, ett barn färgades mörkblond medan Martin stod i grytorna. Nu tar jag kvällen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är imoponerad! Inte alla som åker rutschkana så brallorna ballar ur!

Det är ju dock tråkigt att du åker på att shoppa nu så där helt oplanerat ;)

2011-01-04 @ 09:34:43
URL: http://mylifemymove.blogg.se/
Postat av: K

Hehe.

2011-01-04 @ 19:48:07
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0