Platta paket

Hittade sysselsättning för dagen. Hos Martins bror stod det platta paket i en hel hall - och jag älskar att montera ihop platta paket!
Tre hyllor och en skrivbordsstol hann jag med. Sen var tummarna ömma och magen tom.

Så hem och fixa mat. Tittade sen på min bleka, svårt "sjuka" man och drog ut oss i friska luften. Nu var det sandat så vi tog fem kilometer i flygande fart! Härligt.

Ikväll blir det hederligt mys i soffan, skönt att han är hemma (även om viss blekhet återstår) så jag får lite sällskap i min hörna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du glömde två rullgardiner och en gardinstång också;-) Tusen tack för all hjälp, du är hjärtligt välkommen tillbaka! Kram

2011-01-22 @ 17:46:50
Postat av: K

Du tycker alltså det är KUL med möbelmontering..??? Då vet jag vem jag skall ringa nästa gång vi köper nåt. Kramar!!! <3

2011-01-22 @ 18:14:23
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Maria

Mmm... Jag älskar att montera möbler. Känner mig smart och händig. Kände stor lycka när jag fick ihop badrumskåpets åttahundrafemtiotolv delar - utan beskrivning... Nu är det dessvärre så att min äkta hälft hels inte vill ha platta paket. Han vill köpa färdigmonterat. Så jag åker gärna runt, ring monteringsjouren - jag önskar bara kaffe i lön!

2011-01-22 @ 19:45:05
URL: http://fyratjejerifamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0