Sista slappardagen!

Ímorgon blir det jobb igen. Känns som jag glömt allt. Fast det är säkert som det brukar, när journalerna är lästa så är det som om man aldrig varit därifrån.

Tidig uppstigning idag, en kompis ringde medan jag ännu låg i sängen. Hjälper henne med lite skrivjobb, spökskrivare är jag, det ni!
Glömde bort att den familjen är så morgonpigg, min förmiddag börjar några timmar senare än hennes.....
Nå, upp kom jag, klädd tidigt och den sista lediga dagen blir ju faktiskt en smula längre!

Pysslat runt lite här hemma, Martin har tagit hand om både handling och matlagning så jag tar väl boken på sängen lite till. Tills maten är klar.

Sugen på promenad också, vädret är fantastiskt här just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0