Själv hemma!

Jag och min kaffekopp. En tvättstuga som luktar värre än kräksjukan men jag har ju ytterdörr där med...

Hela familjen Johansson (ja, minus mig då) har åkt till badhuset, upplät utan minsta tvekan min plats till ett barn extra, herregud - det är ju för barn  det finns badhus, inte sant?
(F.ö gick det ju hål på mina bikinitrosor sist och jag gör mig bäst med sådana på, och det är ju inte högsäsong att hitta en ny).

Så nu ska det njutas av lite kaffe och lite surf sen ska jag använda tiden till tvättsortering - mitt liv är så glamoröst!

Kommentarer
Postat av: K

Äh, det räcker att beställa en ny underdel..så gör vissa andra har jag hört. :) :) :)

2011-01-25 @ 20:26:35
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0