Det går bra

Med semestern, trots dåligt väder.

Första semesterdagen roade vi oss med att vara ordenliga på förmiddagen. Rensade ur städskåpet som alltd får rester från byggprojekt och snabbt blir fullt av fel saker.

Inredde även en sån där "vuxenpoängslåda" i köket, en med bara ljus i. Jag brukar ha dom spridda lite här och där men det kanske kan fungera den här gången?

Efter detta gjorde vi det ofattbara - vi åkte till tippen med allt vi rensat! På en gång, la inte ut det i uthuset på ännu ett års skräpförvaring.

Sen bjöd jag in mig och resten av familjen till min bror och vi fick en härlig eftermiddag med god mat, lite vin och - hör och häpna - en strimma sol kom minsann och förgyllde kvällen ytterligare!

Idag då?

Har ingen aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0