Det ordnar till sig

Solbränna på plats.

Brunn i rätt position, omgjord by me,  jag har använt något som jag tror är en cirkel-såg, ruskigt effektiv, det börjar bli kul med de där verktygen med sladd. Inte konstigt att karlar är så händiga med alla dessa hjälpmedel....

Alla stenar hemma, iaf så många jag får, (Martin fick fullständigt bryt i skogen när han fastnade med fyrhjulingen så framöver får jag väl ta en i taget när jag är där och plockar svamp eller nåt).

Martin har satt upp knut-brädan på vår fina plåtklädda uthusvägg.

Nu ska jag lägga mig, för sent att ta kort på dagens arbete, det blir liksom lite sent när vi slappar på stranden till klockan 17.30 och sen drar igång och arbetar, men vad annat kan man göra?

Man ska njuta av sådana här dagar och grekerna har lärt mig att det inte går att arbeta när det är för varmt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0