En bit på väg.

Men oj vad arbete jag har kvar!

Fast "formen" finns, om ca 3 år beräknar jag att det är uppväxt och fint och så där lummigt som jag drömmer om nu. Tålamod är ledordet i trädgårdarbete, vilket får mig att fundera på varför jag håller på med det, jag saknar den egenskapen helt och hållet!



Mer grus, mer sten och mer jord och mer blommor ska på plats.... Mer arbete helt enkelt.



Lutande plätten på landet. Fyll, fyll, fyll.... (armmusklerna kommer bli ursnygga, det är mitt mantra när det är tungt i trädgården).

Nu ser den lite utslängd ut men om tio år räknar jag med att cirkeln befinner sig i en dunge. Jodå, visioner har jag.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ser riktigt fint ut. Ser din vision framför mig

2011-07-29 @ 23:17:02
URL: http://Mylifemymove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0