Lite som semester

Den här veckan har jag så klent med arbete att jag har beslutat mig för att låtsas att jag har semester.

Igår for Lovis iväg till en kompis och lekte hela dagen, då passade jag på att lägga 11 kvm sten.

Efter det grillade vi korv med vänner, kvällen var fantastisk och vi satt ute på altanen fram till midnatt. Då vill de som inte har semester gå och lägga sig, så fick det bli.

Idag kommer jag inte göra något fysiskt alls. Träningsvärken är mördande i rygg, lår och handleder (!).

Men lite kaffe ska väl slinka ner, och nästan hela styrkan av gäster dyker nog snart upp i dörren, de har sovit här i sin fina nya husvagn.
Dax att fixa frukost till stora och små.

Kommentarer
Postat av: Therese

Nu bor vi ju inte ens i samma landskap men om så varit så hade jag gärna haft dig som granne. Jag hade ränt förbi varje dag för att fråga hur man lägger sten/fixar trädgård/kaklar etc. Herregud vad du står i! Jag är impad.

2011-07-07 @ 09:39:50
URL: http://theresemedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0