Lyckad jakt

Var i stort behov av en vit kofta, letade som en tok i hela stan. Kunde jag väl inte ana att det skulle vara så svårt.

Till sist steg jag in på Rabalder - och där hängde den! Läste på lappen och gick ut utan den. Nedslagen. Ingen sommarrea där inte!

Martin, som tigande och lidande gått med runt i alla femtiotolv affärer, vände mig åter mot affären och sa åt mig att handla. Han är bäst.

Jag sitter och myser i den nu. Känner att det kommer bli min favorit. Då blir timpriset på koftan inte vara så högt....

F.ö lyckades jag fynda BH och trosa på esprit och en topp på kappahl, halva prist på allt det. Kul, jag brukar inte hitta något på reor i vanliga fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0