Projekt!

Min vita trädgård. Platsen för hängmattor om några år.



Rundel med diameter på fyra meter. Tre eller fyra björkar ska stå runt om, har inte riktigt fått det klart för mig än. Borde nästan gå runt med en hängmatta och se hur träden ska placeras =)

I mitten ska vår "brunn" stå, den har varit i vägen i flera år, så nu ska den flyttas.

Alla fina naturstenar ligger i skogen och äntligen har jag fått Martin att förstå att de måste hämtas hem! I rundeln ska det ligga grythytteskiffer, har väl råd om si så där 10 år att köpa hem det....

Och i höst planerar jag att ha marken runt om klar så jag kan fynda div växter till halva priset, allt ska gå i vitt med lite olika roliga gröna blad som piggar upp, ev blir det lite rosa astilbe för att bryta av med. Vi får se, allt kan hända under projektets gång!

Kommentarer
Postat av: K

Vad fint! Du är så duktig! Hälsningar Hon som planterar med krukorna på

2011-07-28 @ 11:06:56
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0