Inte så bara

Vi är i princip klara i badrummet, om det inte vore för att vatten fortfarande saknas.

Bah, jag ska skola om mig till rörmockare tror jag. Kommer spara massor av tid på sikt. Men alla lister är på plats, all el är klar, handdukar, nya, ligger tvättade och klara.

 Suddigt men ni ser.

Det enda vi behöver göra är att åka till IKEA och köpa ett litet skåp. Får se om det händer innan semestern. Men bara vattnet kommer finns alla nödvändigheter, har faktiskt köpt en svart toaborste och alla krokar är på plats samt toarullehållaren och tvålpumpen står redo att bara flyttas in. När rörisen är klar.....

När det nu kan bli.

Kommentarer
Postat av: Therese

Tror du inte att vatten kommer stöka ner det där fina badrummet ordentligt? Nä, känns onödigt med vatten tycker jag ;-)

2011-06-28 @ 11:30:13
URL: http://theresemedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0