Juni

Den bästa månaden på hela året. Dagen har varit fantastisk, jag njuter av livet och är lycklig. Och jag är tacksam för det liv jag har.

Mord i boken, solbränna, lite vin i glaset. Glada, friska barn vars kompisar som stannar över natt i tält.

Jag vill ha mitt liv precis som det är. Det är väldigt osvenskt att säga så, jag vet, men jag är så jäkla nöjd med mitt liv. 

Man kan gå runt och önska sig en massa olika saker, nyare bil, större hus, fetare bankkonto. Men varför inte bara luta sig tillbaka och känna den djupaste tacksamhet för det man faktiskt har?

En underbar äkta man, fina, perfekta barn, en härlig bukett av vänner. Vad skulle fattas? Egentligen?

Jag sitter nöjd med given jag har fått på hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0