Ledig???

Sliter som ett djur, upp i ottan och röjer järnet. Somnade som ett litet barn före halv elva igår. Målat paneler, lagt mjukfogar, målat lister och foder, rensat ogräs, städat gäststuga, tvättat, jagat fogdamm, röjt övervåning, monterat handfats-kommod, skjutsat barn, handlat, hälsat på gammelmormor och morfar på en snabbkaffe....

Snart kommer Martin hem och då blir det badrum för hela slanten. Det är nästan så jag hoppas att det inte kommer någon rörmockare under helgen, vi hinner inte!

Vi har all listning kvar, montering av toastol, montering av handfat etc och jag kan inte göra sånt, är helt enkelt tvungen att vänta in Martin. Trist, men jag vet faktiskt inte hur man gör.

Blir skönt att åka till jobbet imorgon, helt ärligt. Idag tog jag "lunchrast" 14.15, och jag ser nu att det gäller att hälla i sig sista kaffeskvätten fort, det har gått en halvtimme!

Kommentarer
Postat av: K

Tjo babe! Jag såg ditt meddelande om fika alldeles försent...buhu. :-o Hoppas ni har tid o lust att umgås ngn dag, vi har tråkigt. Stor kram!!!!!!

2011-06-17 @ 18:40:34
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0