Perfekt

Om man bortser från att jag hade vansinnigt för dåligt med kläder på mig var Liseberg perfekt igår. Ungarna åkte precis så mycket de orkade/ville.

Jag testade och tog med Lovis upp i stora Lisebergs-banan. Hon skrek av sräckblandad förtjusning:
- Jag döööööör, jag dööööör, Åh, nu kissar jag snart på mig!!!
I samma sekund som vagnen stannade kom det ändå:
- Igen mamma, vi åker den igen!!
Det var en stor lycka att hon äntligen klarade 110 cm spärren, en helt ny värld med karuseller öppnade sig.
Kållerado, här åker systrarna utan mamma, som redan blivit kall och blöt efter första turen.
Cool!
Y var med och fick väl inte roa sig så värst med attraktionerna, men vi släpade in henne i spegelhuset så hon fick skratta lite åt sig själv iaf! (I spegelhuset sprang Lovis rakt in i en glasvägg, men ingen tur på nöjesfält utan tårar).

Kommentarer
Postat av: Nitsrek

Hehe, har inte tänkt så långt. Säg till om ni har lust att ses idag, barnen vill "hitta på nåt" säger de. Fnys. Dessa rastlösa små själar.

2011-06-22 @ 07:58:08
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0