Rent!

Vill dela med mig av min favorit när jag städar. Ny sådan, är bara inne på min andra flaska men nu har jag äntligen hittat "mitt" skurmedel.



Luktar gott och rent blir det. Jag har städat med allt som finns, och visst blir det jätterent av muskelprodukter och annat med amoniak i men lukten kan ibland göra mig illamående. Såpan däremot, funkar överallt, skadar ingenting så man behöver inte läsa det där finstilta "undvik rostfritt, undvik porslin, testa på liten yta...." Bara att gnugga sig fram!

Igår tvättade Linn och jag fötterna med den efter vi klippt gräs. Perfekt till det med. Om man stoppar fötterna i en muskelprodukt är man säkert skinnflådd på ett ögonblick.


Kommentarer
Postat av: Helen.HUSnrNIO

Bra tips. Ska helt klart testa den och jämföra med min Ajax med blomdoft. Ha en bra onsdag.

2011-06-08 @ 10:06:39
URL: http://husnrnio.se
Postat av: K

Jag älskar såpa, använder det dock sällan. Dina tips är så bra, skall shoppa lite såpa idag. :) :) :) Stor kram och tack för att du finns. <3

2011-06-09 @ 09:01:02
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0