Utvilad

Sovit som en medvetslös inatt. Har inget minne av att jag vaknat och bara kikat vad klockan är på hela natten (en tvångshandling jag har, jag kan inte vakna på natten utan att få reda på vad klockan är, även om jag struntar i vcad den visar. Detta har räddat oss vid x antal strömavbrott kan jag säga).

Vaknade först nu strax före nio, rekord för i år tror jag. Lovis la vi tidigt igår, mot hennes vilja, men hon somnade på tre minuter och sover än.......

Idag blir det en slappardag för att ladda inför de sista tre veckornas arbete före semestern. Och solen skiner! Idag blir det bikini!

Kommentarer
Postat av: Nitsrek

Såg att du ringt, har legat i sängen hela dagen, mår inte riktigt bra. Hoppas vi kan ses snart. <3

2011-06-26 @ 16:37:39
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0