1 Mars

Första vårdagen? Kanske inte ändå. Ser precis lika vintrigt ut idag som igår. Massor av snö, mulet och -5 grader.

Julia och Linn är i skrivande stund på väg till tåget. De ska tillbringa några dagar av lovet med shopping i kära Göteborg, bli bortskämda och ha det underbart hos våra vänner.
Skönt för dom att komma iväg lite på lovet medan vi föräldrar arbetar.

Lovis ska få två dagisdagar, vilket jag inte har så dåligt samvete för, hon behöver "rastas" lite. Och iklädd nya byxor som hon valde själv igår är hon överlycklig att få visa upp sig för kompisarna.

Själv samlar jag lite kraft att ta mig igenom två arbetspass. Har bara "vilat" en dag i taget mellan passen och ser verkligen fram emot lite långledigt.

Det är nära nu!


Kommentarer
Postat av: Madelene

Var glad för -5, här hade vi -18 imorse....och inne på salongen är det typ 15 plus bara...t o m kunderna påpekar hur kallt vi har det så nu väntar jag bara på ryggskottet! =/

2011-03-01 @ 09:13:12
URL: http://maddy81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0