Berg och dal-bana

Dagen idag är lite hur som helst, upp och ner och det växlar ta mig tusen varje timme. Är det inte det ena så är det det andra.

Jag radar upp det positiva:

Lovis leker snällt med sin alldeles nyinköpta, egenhändigt byggda lego-husbilen. (Jag hjälpte faktiskt bara till ytte-pytte)

All helgens mat är inhandlad och inställd där den bör vara.

Tvätt och dam är under kontroll, inte nitiskt rent som annars men just nu finns det en gräns.

Snart ska jag hoppa i duschen och fixa mig för stort kalas.

Allt trist och tråkigt som händer och alla tankar som far runt omkring ska under kvällen få vara, jag tänker på er som behöver stödtankar, det vet ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0