Det fungerar!

Linn har idag duschat i soluppvärmt vatten! Hon blev först. Jag hörde att duschen gick igång och fick lite panik, skit, glömde tända pannan innan vi åkte på innebandy-match!!

- Linn, finns det varmvatten?, ropade jag genom dörren.
- Å ja!, sa hon nöjt.
- Du duschar solvärme nu gumman!, utbrast jag lite lyckligt och hon svarade:
-Hoppas den inte går i moln precis nu!

Hon har inte riktigt förstått det där med isolerade tankar osv men skit samma. Vi kan nu nyttja vår lilla investering. Hurra för solen och våren!

Ännu ett vårtecken
: Jag hörde den första Mars-katten förut, jössen, han lät nästan döende. Figaro (som fortfarande lever och inte har gjort något olyckligt sista veckan) ser helt oförstående ut, så som kastraten ofta gör.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0