En bit kvar...

Pratade med min vän som bor långt mer söderut i landet än jag. Hon verkade inte alls förstå hur mycket snö vi har här uppe i sköna Värmland så jag får lov att visa henne:



Vy mot garaget. Lägg gärna märke till plogvallen framför min bil men man kan även se att snön i rabatten faktiskt är borta!
Nedan vy från Lovis fönster. Man kan skymta konturerna av min och Martins promenadväg men den är inte möjlig att gå än.


Bildbevis på att vi har rätt mycket snö kvar här. Trots att det är 15 mars idag, och - 6 grader.

Kommentarer
Postat av: Nina

OJ!!! Se nu till att snön är borta till påsk i alla fall, jag vill ha vår när jag kommer! ;)

2011-03-15 @ 09:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0