Fredag

Och jag är ledig. Känns som en ocean av lediga dagar.

Ikväll kommer Martin hem igen och kanske ska vi umgås med några, kanske inte. Missförstå mig inte nu men det kvittar hur det blir. Kan vi umgås är/blir det jättekul för det var längesen, men går det inte pga sjukdom så sitter jag gärna i soffan en kväll till.

Imorgon ska jag på hockey. Premiär för mig. Vi är bjudna (jag hör själv hur tjusigt det låter) och jag ser mycket fram emot detta.
Jag, Martin, våra grannar i en loge i LLA, wow! Ska ta och googla fram vilka vi ska se, (räknar iskallt med att FBK är ett av laget men vilka möter dom..?) Kan vara bra att veta, annars kanske jag inte blir bjuden fler gånger, hahaha!

Nu har jag kollat spelschemat - vi möter Brynäs. De låg ju ganska tätt i tabellen måste jag säga.... Osis om vi förlorar, jag vill på vinnarmatch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0