På G...

Jag drömmer och planerar vidare. Gjort slag i saken idag och beställt lite träd!



Två oxel-träd ska dela av övriga trädgården mot "partyhörnan" vid uthuset. Kommer två ytte-pytte grenar  klump i mitten av april - här kan jag lugnt säga att man får vad man betalar för.... Stora träd = stora pengar.

Och så har jag äntligen beställt oss ett persikoträd! Tänk er att gå ut i trädgården och ta en alldeles egenodlad, solvarm persika! Då ska även jag äta frukt! Jag har missat beställa i säkert tre år i rad så nu är jag nästan euforisk över att vi faktiskt kommer ha ett träd som väntar på oss hos handlaren!

Känns lite som ett graviditetsbesked..... Vi väntar persikor! (Så känner en kvinna som har fått sina barn =))



Likt som på bild ska vårt stå  i hörnet vid stallet, ni som varit här vet var jag menar. Varmaste stället på hela Nergården. Där ska det få stå, det är det värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0