Service

Man ska inte vara impulsiv och galen. Inte utan att först att ha kollat upp utrustning, samt servat sina grejer.

Det är ungdomligt och härligt att göra lite hur som helst men jag är för gammal för att sova i en husvagn utan fungerande värme.

Nu hade vi varit välkomna in, det är jag säker på, men någon gång i natt när det kalla faktumet verkligen gick upp för mig vågade jag inte ens stoppa ut en tå utanför täcket. Än mindre gå genom kalla natten 15 meter in i huset.

Således behöver vår lilla husvagn en översyn nan vi drar iväg på nya äventyr.

Men vi hade en härlig kväll med våra vänner! Mycket prat och skratt, god mat och fina semesterkort. Olyckligtvis klippte mina ögon igen alldeles för tidigt men jag ser nästan mest positivt på det.
Har man vadrat genom sömnlösa nätter och varit superpigg uppskattas trötthet och sömn.

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul med husvagnspremiär! Synd dock men avsaknaden av värmen =)

2011-03-27 @ 19:35:14
URL: http://mylifemymove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0