Boring

Åskan går. Lovis surar för att hon inte får se på TV. Bara Martins dator går att använda. Blött och kladdigt ute. För lite åska under dagen = huvudvärk.

Martin är på föräldramöte och Linn, som är supernöjd, provspelar sina nya högtalare med tillhörande baslåda.

En rörmockare är på väg för att dra det sista innanför de blivande väggarna i badrummet på övervåningen vilket betyder att jag inte kan lägga mig i soffan i pyjamas och dra en filt över huvudet. För det är det jag helst av allt vill - gå och lägga mig och vakna till en ny, bättre och roligare dag.

Ps.
Utbildningen var precis så tråkig som jag blivit underrättad, pratade en hel del med mina "grannar" för att fördriva tiden. Fick tillsägelse att vara tyst under lektionen, har inte hänt sedan gymnasiet, kändes lite kul - jag har inte växt upp fullt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0