Burr!

Värmen har lämnat oss, igen. Lovis fick vackert ta på sig tröja och byxor nu när hon begav sig ut til kaninerna. Konstigt nog gick hon med på det, hon är svår att klä den flickan.

I övrigt pysslar jag lite idag. Kollar över vad jag ska packa med mig till Kroatien. Den här resan kom så snabbt på att jag har lite svårt att begripa att vi åker till Stockholm redan nu på onsdag.

Tyvärr har de samma väder där som här så det är ingen idé att tro att sommaren finns där. Ändå har jag nu slätat till några sommarklänningar och planerar att lägga dom i resväskan, optimist som jag är. Även en bikini ska gömmas i ett hörn - man vet aldrig!

Jaja, dax att pyssla vidare!

Kommentarer
Postat av: K

Vad najs med Kroatiensoool! Haerligt värre, kanske kan ni ta med mig som ett extra tungt och otympligt handbagage?!

2011-05-02 @ 20:12:45
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0