Lördag

Och dåligt schema. Den där resan till Kroatien ställde till det lite i mitt vanligtvis så strukturerade liv. Fick reda på resan i elfte timmen och fick göra stora förändringar när schemat låg i diff (ni oinvigda, lägg ingen större tankeverksamhet åt detta). Då fick jag ta vad som fanns och jobbar nu två helger i rad, dessutom två kvällar i rad denna helgen..... Kul, eller kanske inte.

Men det kommer långledigheter framöver, bara tugga igenom dessa två veckorna. Det går ju fort.

Ska njuta några timmar här hemma nu under förmiddagen. Vara ute så mycket som möjligt för det är det jag saknar mest när dörren stängs bakom mig när jag går in på sjukan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0