*Snark*

- Gå hem, nu har du ätit upp "KAKAn", sa arbetskamraten. (KAKA = kväll, dag, kväll dag = mördarhelg).

Passande uttryck, och jag är glad att jag tuggat mig igenom helgen. Men sliten är jag. Fast jag har haft roligt i röran. Mina arbetskamrater är guld värda, utan just dom skulle jag ha bytt arbete för längesen.

Försökte tappert att pyssla lite på logen och i trädgården efter middagen. Martin hittade mig dock tillslut när i trappan till höloftet satt och rulla upp stängsel-snöre. Inte på något vis prioriterat arbete, men avstressande och inte särskilt arbetssamt. Och det ska ju göras nån gång, idag var en bra dag.

Men nu ska jag lägga mig i soffan, jag tyar inte längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0