Flyt!

Jo, föreläsningen gick riktigt bra, utvärderingarna var en kick att läsa! Nu är det över. Tack för det.

Väl hemma har både telefon och internet återvänt, vi är tillbaka på 2000-talet i teknikens värld. Läsplatta är faktiskt bara en läsplatta, är inte alls trevlig att skriva på.

Firade det hela med att ringa en vän och råkade i hastigheten prata bort en hel halvtimme, mest strunt men det var välbehövligt!

Nu har jag tre vanliga arbetspass framför mig sedan dax för julbord i grannlandet med hotellövernattning. Nu orkar jag längta, den där föreläsningen har hängt som en solförmörkelse över hela mig de sista dagarna.

Just det, Martin fyller ju år under veckan och presenterna till honom är klara, liksom vad jag ska ha på mig på julbordet på fredag. Allt är under fullständig kontroll så det är bara att hoppas av vi inte drabbas av någon sjukdom - för sånt rår man ju inte på.

Nu ska jag njuta lite av det som är kvar av dagen (kvällen?)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0