Vinter snart?

Ja, jag vet, bloggen är trist.

Men har man ett jobb med 100% tystnadsplikt finns inte mycket att säga under en jobbhelg. Övrig tid har inget hänt.

Kan väl nämna att min man går som en äggsjuk höna och väntar på snö. Vår tradition är att dricka glögg när första snön kommer - inte innan.
Han har dessvärre blivit en smula bortskämd med tidiga, första snöflingor. Än har vi inte sett en endaste flinga i luften. Vilken innebär att glöggflaskorna fortfarande är förseglade.

Ja, jag skev flaskorna. Ni förstår, i sin längtan och väntan har Martin roat sig med att köpa massa olika sorters glögg...


                          

I år har han choklad-tema tror jag... Ska bli spännande att prova de här, även om jag tror att vanlig, hederlig glögg är godast i längden.

Båda finns på systemet om någon blir inspirerad!

Kommentarer
Postat av: K

Inte alls trist, lika bra som vanligt. <3 din blogg! Ses snart!!!

2011-11-16 @ 12:10:24
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0