Glada fötter!

På min födelsdag önskade jag mig pengar till nya arbetsskor och blev bönhörd, halleluja!!!

Idag har jag i alla hast sprungit in och handlat dyrgriparna jag så länge velat ha. De jag har på jobbet nu är hopplöst, fullständigt utslitna. Är glad att ingen ur-akut situation har uppståt sista tiden för en spurt skulle de aldrig ha klarat av med minde än att de skulle fälla mig. Imorgon åker de i sopkorgen för nu har jag köpt mina Easy Tone!

 

Har ingen kommentar till mannen i bild.


Inte för att jag tror att min rumpa ska flyttas upp till den höjd den hade när jag var 20 år utan för att väldigt många säger att det är störtsköna skor att gå med på betonggolv. Och det är det jag i första hand är ute efter (fast om rumpan flyttar några cm upp så kommer jag ju inte klaga, jag menar inte så...)

Kommer med utvärdering när jag vet mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0