Äntligen fredag!

Stämningen är på topp på jobbet, vi är gott om folk och patienterna mår bra.

Planerar att flexa ut väldigt tidigt idag. Ska sälja gårdagens skörd i svampskogen, storhandla massa helgmys och sedan bara njuta av det vackra vädret och det faktum att jag är ledig i fyra dagar framåt.

Om det beror på D-vitaminerna (se gårdagens inlägg) vet jag inte men jag mår så utomordentligt bra, har lite som sockerdricka i kroppen. Det bubblar av livsglädje och energi.

Jag har inte ens panik över det faktum att jag lovat tre barn att vi ska åka till Bergvik imorgon för shopping en löningshelg....
Men den känslan kommer nog förändras en smula imorgon men det tar jag då!

Nu njuter jag av livet, helt och fullt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0