Gott och blandat

Blandat:

Kallt som skam hemma i morse. 2 grader ute. Igår kväll greps jag av latmasken, tände inte pannan och slog inte på värmen.
Jag frös inatt.

Morgonen gick f.ö utomordentligt bra. Alla barn kom till rätt plats i rätt tid. *Stolt*

Om någon undrar så drack jag lite kaffe hemma. Behövde det för att få upp värmen.

Nästan framme vid jobbet ringde telefonen:

-Panik! Kan du fixa fredagsfika?!

Jomenvisst. Var snudd på ensam inne på OBS! när jag rasslade ihop frukost till 15 personer.

Gott:

Det är fredag (och jag har ledig helg!)

Martin kommer hem.

Kräftskiva imorgon.

Svärföräldrarna renoverar Linns rum.

Solen skiner.

Jag är frisk och lycklig.

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som en toppen helg! Ha det gött kramar!

2011-09-09 @ 13:29:54
URL: http://mylifemymove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0