Härliga helg

Vi har det alldeles utmärkt här.

Gårdagens förmiddag spenderades i det stora köpcentret. Lovis fick tre på skodon och är nu rustad för kyla, vatten och - innegympa.
De stora köpte lite nya toppar. Själv handlade jag mat och det enda i den vagnen som faktiskt direkt kan kallas min egen var väl en liten tub Nivea till ansiktet.

Så är det när man har barn.

Fast imorgon ska jag investera lite på mig själv, återkommer om det.

Vidare fick vi ett extra barn på övernattning. De kvittrar nu likt lärkor på övervåningen. Det är en av Lovis bästa kompisar, trots att de umgås mycket så var inte gästen helt bekväm med detta att sova över igår.

Till slut kunde vi dock sända "Hon sover!" -  SMS till bekymrad far. Det ordnar sig alltid och tårar torkar och glöms bort.

Under kvällen hade vi välkommet besök av Arvikavänner, det går alltid på tok för lång tid mellan varven vilket är märkligt när vi faktiskt har skoj när vi ses.
J och L gullade med bebis och vi drack vin och pratade om allt mellan himmel och jord.

Nu vill jag ut i skogen. Vi får väl se vad det blir med molnen på himlen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0